Zamawianie towarów

Zamówienie na towar można złożyć:

  • poprzez sklep internetowy: aksonet.pl
  • e-mailem na adres: handel@aksonet.pl
  • wysłane faksem na numer: 61 862 02 74
  • telefonicznie pod numerem infolinii: 0801 01 11 02 lub 61 862 00 26
  • osobiście w naszym biurze: ul. Marcelińska 92/94 w Poznaniu, od pn-pt, od 8-16

Zamówienie powinno obejmować:

  • nazwę i kod produktu oraz zamawianą ilość produktów
  • dane klienta - odbiorcy (adres, NIP, tel./fax.), formę płatności i odbioru towaru

W przypadku złożenia zamówienia przez sklep internetowy na podany w nim adres e-mail jest generowane automatycznie potwierdzenie złożenia zamówienia w sklepie. Zamawiający zostanie również poproszony o potwierdzenie zamówienia poprzez kliknięcie na link umieszczony w tym e-mailu.

Każde zamówienia złożone poprzez sklep internetowy posiada odpowiedni status, w zależności od przebiegu realizacji zamówienia, o którego zmianie zamawiający jest każdorazowo informowany osobnym e-mailem.

Objaśnienia do statusów zamówienia:

W trakcie realizacji - zamówienie zostało przyjęte do realizacji i jest przygotowywane do wysyłki.

Czekamy na wpłatę - zamówienie jest gotowe do wysyłki i czekamy na przelew, po jego otrzymaniu towar zostanie wysłany.

Zrealizowane - oznacza, że zamówiony towar został przekazany kurierowi , w tym przypadku zostaje automatycznie generowany email z numerem listu przewozowego i wysłany na podany w zamówieniu adres email  Niestety zdarza się, że jest on zatrzymywany przez filtry antyspamowe zwłaszcza, gdy konto jest na darmowym serwerze typu wp.pl, onet itp. Jeżeli został wybrany odbiór osobisty oznacza to, że można przyjechać po jego odbiór: ul. Marcelińska 92/94 w Poznaniu, budynek "Sigma" Ip., w godzinach od 8-16, od pn-pt.

Brak w magazynie - towar jest w danej chwili niedostępny,

Anulowane - zamówienie zostało anulowane na życzenie użytkownika lub przez obsługę sklepu z powodu np. nie potwierdzenia zamówienia, wycofania produktu ze sprzedaży itp. przyczyny anulowania zamówienia można dowiedzieć od obsługi sklepu.

Statusy są również widoczne po zalogowaniu się do panelu użytkownika w szczegółowych informacjach o zamówieniu - opcja dostępna tylko dla użytkowników, którzy w momencie złożenia zamówienia założyli konto.

 

801 01 11 02 61 862 00 26 sklep@aksonet.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Okazje.info
Pobieranie danych...
Sklep internetowy Shoper.pl