GXW4248V2 Bramka VoIP 48 portów FXS, złącza Telco - Grandstream
- 16/24/32 porty FXS, GXW4248 zawiera 2 50-pinowe złącza Telco
- 1 gigabitowy port sieciowy
- Podświetlany wyświetlacz graficzny 132x48 z obsługą wielu języków
- 4 profile serwerów SIP na system, niezależne konto SIP na port
- Zaprojektowane i przetestowane pod kątem pełnej interoperacyjności z wiodącymi centralami IP-PBX, przełącznikami programowymi i środowiskami opartymi na protokole SIP
- Zaawansowana ochrona bezpieczeństwa dzięki SRTP/TLS/HTTPS
- Obsługuje szerokopasmową częstotliwość próbkowania głosu 16 kHz i szerokopasmowe kodeki, takie jak Opus i G.722 (seria GXW42xx v2)
- Funkcje zabezpieczeń klasy operatorskiej, w tym bezpieczny rozruch, unikalny certyfikat i losowe domyślne hasło dla każdego urządzenia, dwa obrazy oprogramowania sprzętowego (seria GXW42xx v2)
- Obsługuje jednoczesne 3-stronne konferencje głosowe na każdy port (seria GXW42xx v2)
Dostępność: chwilowo niedostępny
TA3200 Bramka VoIP 32 porty FXS - YEASTAR
- Połączenia: 32x RJ11 FXS, 1x RJ21 FXS
- Port przełącznika: 1x 10/100Base-T Ethernet
- Obsługa protokołów: SIP, IAX2
- Kodeki audio: G.711a/u-law, G.722, G.723, G.726, G.729A, GSM
- Kodeki faksu: T.38 i pass-through
- Anulowanie echa: tak
- QoS: obsługiwane
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Nowoczesne technologie z powodzeniem zdobywają zarówno polski, jak i światowy rynek. Z dobrodziejstw technologii korzystają zarówno duże korporacje i małe firmy, a także osoby prywatne w swoich gospodarstwach domowych. W naszym asortymencie znajdują się bramki VoIP. Są to urządzenia, które pozwalają swobodnie połączyć telefonię tradycyjną z internetową. Dzięki takiemu rozwiązaniu możliwe jest wykonywanie połączeń za pośrednictwem protokołu TCP/IP, jednakże przy użyciu tradycyjnego aparatu telefonicznego. Urządzenie to może być wyposażone w różnego typu porty, między innymi ISDN, LAN, DSL czy USB.
Posiadanie bramki VoIP w systemie telekomunikacyjnym, zarówno firmy, jak i domowym łączy w sobie wygodę użytkownia tradycyjnego telefonu i możliwość dodatkowych oszczędności na połączeniach. W przedsiębiorstwach dzięki temu urządzeniu możliwe jest nie tylko kontrolowanie wszystkich telefonów firmowych, ale też ścisłe kontrolowanie wydatków związanych z nawiązywaniem połączeń telefonicznych. Również koszty wewnętrznych połączeń mogą zostać obniżone poprzez przekierowanie połączeń za pomocą sieci internetowej.