Dostawa towaru

Odbiór osobisty

Zamówione towary można odebrać w naszej siedzibie przy ul. Marcelińskiej 92/94 w Poznaniu, Ip. od pn-pt, od 8.00-15.30. po wcześniejszym potwierdzeniu lub otrzymaniu e-maila z informacją o zmianie statusu na : GOTOWE DO ODBIORU.


Dostawa na terenie Poznania

Zamówione towary możemy dostarczyć własnym transportem pod wskazany adres w godzinach od 8.00-16.30 od pn-pt. w cenie 13 zł.
Prosimy o przygotowanie odliczonej kwoty pieniędzy.

Dziękujemy.
 

Paczkomaty InPost

Zamówione towary możemy dostarczyć na terenie Polski za pomocą paczkomatów pod warunkiem gdy:

- waga paczki nie przekracza 25kg

- maksymalny gabaryt paczki nie przekracza wymiarów: 41 x 38 x 64 cm
 
- maksymalna kwota pobrania: 5000 zł

 

Przesyłka przy przedpłacie przelewem - 11 zł
Przesyłka za pobraniem - 11 zł + opłata 1,6% wartości zamówienia za płatność kartą płatniczą w paczkomacie

Jak korzystać z paczkomatów:

1. Wybierz jako formę dostawy Paczkomaty i kliknij Zamawiam
2. Załóż konto, zaloguj się na już posiadane konto lub złóż zamówienie jednorazowe
3. Po podaniu kodu wyświetli się lista paczkomatów w najbliższej okolicy, do których może zostać dostarczona paczka
4. Zaakceptuj regulamin świadczenia usług przez Paczkomaty 24/7
5. Aktualny status przesyłki można sprawdzić w Internecie: Znajdź przesyłkę
6. Maksymalnie do 2 dni roboczych paczka zostanie dostarczona do wybranego przez Ciebie Paczkomatu InPost. Gdy paczka znajdzie się w skrytce natychmiast powiadomimy Cię o tym, wysyłając SMS i e-mail z kodem odbioru.
7.Wprowadź na ekranie Paczkomatu InPost swój numer telefonu komórkowego i kod odbioru, a skrytka z Twoją paczką otworzy się.

Na odebranie paczki masz 3 dni. Po 2 dniach otrzymasz ponowne przypomnienie SMS-em/ e-mailem o odbiorze paczki. Po 3 dniach paczka zostanie przekazana do Oddziału InPost. Po 14 dniach od momentu dostarczeniu paczki do Paczkomatu InPost przesyłka zostanie odesłana z powrotem do nadawcy.


Paczkomaty InPost

Dostawa na terenie kraju kurierem Pocztex

Zamówione towary wysyłamy kurierem pod warunkiem, że:

- waga paczki nie przekracza 30 kg
- wartość pobrania za towar nie przekracza kwoty 5 000,00 zł

Przesyłki - płatność przelewem przed wysyłką do 30 kg - 13.00 zł

Dopłata o przesyłki za pobraniem do 30 kg - 10.00 zł

DARMOWA DOSTAWA - przy zakupach powyżej 1000 zł brutto i przedpłacie na konto.

Standardowo kurier dostarcza przesyłkę w ciągu 48 godzin od dnia wysyłki.
Ubezpieczenie: przesyłki wysyłane Pocztex są zawsze ubezpieczone do kwoty 5000 zł.


W przypadku przesyłek wielopaczkowych cena jest mnożona razy liczbę paczek.

Jeżeli zależy Państwu na tym, aby skontaktować się z kurierem to prosimy o kontakt z lokalnym przedstawicielstwem firmy kurierskiej lub pod numerem infolinii: 801 333 444  z telefonów stacjonarnych na numer infolinii  (opłata jak za połączenie lokalne) lub (+48) 43 842 06 00 dla dzwoniących z telefonu komórkowego i z zagranicy  (opłata wg cennika operatora),

W momencie odbioru paczki przez kuriera jest generowany e-mail, w którym podany jest numer listu przewozowego wraz z ewentualną kwotą pobrania.


Aktualny status przesyłki można sprawdzić w Internecie: Znajdź przesyłkę


Dostawa na terenie kraju kurierem GLS

Zamówione towary wysyłamy kurierem pod warunkiem, że:

- waga paczki nie przekracza 30 kg
- wartość pobrania za towar nie przekracza kwoty 5 000,00 zł

Przesyłki - płatność przelewem przed wysyłką do 30 kg - 16.00 zł

Dopłata o przesyłki za pobraniem do 30 kg - 10.00 zł

Standardowo kurier dostarcza przesyłkę na następny dzień roboczy od dnia wysyłki.
Istnieje możliwość wysyłki z dostawą w sobotę lub do określonej godziny za dodatkową opłatą, w tym celu prosimy o kontakt z konsultantem, który potwierdzi taką możliwość i poda koszty.

Ubezpieczenie: przesyłki wysyłane GLS są zawsze ubezpieczone do kwoty 5000 zł.


W przypadku przesyłek wielopaczkowych cena jest mnożona razy liczbę paczek.

Jeżeli zależy Państwu na tym, aby skontaktować się z kurierem to prosimy o kontakt z lokalnym przedstawicielstwem firmy kurierskiej lub pod numerem infolinii: +48 804 262 262* , z tel. komórkowych: +48 46 814 82 20*

W momencie odbioru paczki przez kuriera jest generowany e-mail, w którym podany jest numer listu przewozowego wraz z ewentualną kwotą pobrania.


Aktualny status przesyłki można sprawdzić w Internecie: Znajdź przesyłkę


Dostawa zagranicę do Państw Unii Europejskiej oraz USA i Kanady

Istnieje możliwość wysyłki kurierem GLS Poland lub UPS za granicę do wybranych Państw pod warunkiem wpłaty pełnej kwoty oraz kosztów przesyłki przed wysyłką towaru. Nie wysyłamy za pobraniem. Koszt przesyłki jest doliczany do faktury VAT.

 

801 01 11 02 61 862 00 26 sklep@aksonet.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Okazje.info
Pobieranie danych...
Sklep internetowy Shoper.pl