
Zamówienie na towar można złożyć:
- poprzez sklep internetowy: aksonet.pl
- e-mailem na adres: [email protected]
- wysłane faksem na numer: 61 862 02 74
- telefonicznie pod numerem infolinii: 0801 01 11 02 lub 61 862 00 26
-
osobiście w naszym biurze: ul. Marcelińska 92 w Poznaniu, od pn-pt, od 8-16
Zamówienie powinno obejmować:
-
nazwę i kod produktu oraz zamawianą ilość produktów
-
dane klienta - odbiorcy (adres, NIP, tel./fax.), formę płatności i odbioru towaru
W przypadku złożenia zamówienia przez sklep internetowy na podany w nim adres e-mail jest generowane automatycznie potwierdzenie złożenia zamówienia w sklepie. Zamawiający zostanie również poproszony o potwierdzenie zamówienia poprzez kliknięcie na link umieszczony w tym e-mailu.
Objaśnienia do statusów zamówienia:
W TRAKCIE REALIZACJI - zamówienie zostało przyjęte do realizacji i jest przygotowywane do wysyłki.
CZEKAMY NA WPŁATĘ - zamówienie jest gotowe do wysyłki i czekamy na płatność, po jego otrzymaniu towar zostanie wysłany.
ZREALIZOWANE - oznacza, że zamówiony towar został przekazany kurierowi, w tym przypadku zostaje automatycznie generowany email z numerem listu przewozowego i wysłany na podany w zamówieniu adres email Niestety zdarza się, że jest on zatrzymywany przez filtry antyspamowe zwłaszcza, gdy konto jest na darmowym serwerze typu wp.pl, onet, gmail.com itp.
GOTOWE DO ODBIORU - oznacza to, że można przyjechać po jego odbiór: ul. Marcelińska 92 w Poznaniu, budynek "Sigma" Ip., w godzinach od 8-16, od pn-pt.
BRAK W MAGAZYNIE - towar jest w danej chwili niedostępny,
ANULOWANE - zamówienie zostało anulowane na życzenie użytkownika lub przez obsługę sklepu z powodu np. nie potwierdzenia zamówienia, wycofania produktu ze sprzedaży itp. przyczyny anulowania zamówienia można dowiedzieć od obsługi sklepu.
Statusy są również widoczne po zalogowaniu się do panelu użytkownika w szczegółowych informacjach o zamówieniu - opcja dostępna tylko dla użytkowników, którzy w momencie złożenia zamówienia założyli konto.

