Prima IP Centrala telefoniczna - Platan

Dostępność: chwilowo niedostępny
Cena brutto: 1 353,00 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
1353.00
cena netto: 1 100,00 zł
bez 23% VAT i kosztów dostawy
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Producent: Platan
Kod produktu: 11745

Opis

Centrala telefoniczna IP Prima

Centrala IP Platan Prima jako element systemu teleinformatycznego

Ważniejsze cechy

  • duża dowolność konfiguracji dzięki modułowej budowie z uniwersalnymi slotami (NOWOŚĆ!)
  • zintegrowany VoIP w wyposażeniu standardowym:
    • 4 kanały VoIP dla połączeń miejskich i wewnętrznych (NOWOŚĆ!)
    • możliwość rozbudowy o dodatkowe 4 kanały VoIP i prowadzenie do 8 jednoczesnych rozmów (NOWOŚĆ!)
    • możliwość stworzenia do 8 kont miejskich VoIP (NOWOŚĆ!)
    • 2 porty wewnętrzne VoIP
    • możliwość rozbudowy do 8 portów wewnętrznych VoIP i stosowania do 8 telefonów IP (NOWOŚĆ!)
    • protokół VoIP: SIP
    • kodeki: G.711 uLaw, G.711 aLaw, G.726, GSM
  • tanie lub darmowe rozmowy do sieci komórkowej dzięki zintegrowanym kartom GSM (NOWOŚĆ!); ułatwione wysyłanie i odbieranie sms-ów przy pomocy programu Platan CTI; wysyłanie automatycznych sms-ów o przekroczonym limicie darmowych minut lub restarcie centrali;
  • VEK (R) - Voipowy Eliminator Kosztów:
    • dostęp do taniej telefonii internetowej bez dodatkowych bramek, kart i telefonów IP
    • funkcja LCR - wyboru najtańszej drogi połączeniowej
    • unikalna funkcja Call Through - dzwoń z komórki przez VoIP. Centralka automatycznie rozpoznaje wskazane numery komórkowe i przekierowuje je do sieci VoIP

Call Through - dzięki Primie rozmawiaj taniej z komórki przez VoIP
Call Through - dzięki Primie rozmawiaj taniej z komórki przez VoIP

  • Plug & Talk czyli podłącz i rozmawiaj - centralka gotowa do użycia po wyjęciu z pudełka z predefiniowanymi ustawieniami fabrycznymi
  • Możliwość nagrywania rozmów wszystkich użytkowników, do 10 rozmów (kanałów) jednocześnie:

Aplikacja Agent 001 - zarządzanie rozmowami nagranymi w Primie
Aplikacja Agent 001 - zarządzanie rozmowami nagranymi w Primie

  • Prima Web Konfigurator - zarządzanie centralką przez przeglądarkę internetową:

Prima Web Konfigurator - zarządzanie Primą przez przeglądarkę internetową
Prima Web Konfigurator - zarządzanie Primą przez przeglądarkę internetową

  • Rejestracja połączeń wychodzących i przychodzących, taryfikacja rozmów poprzez aplikację Grosik
  • Zobacz Kto Dzwoni - prezentacja numeru (usługa CLIP) abonenta dzwoniącego na wyświetlaczach aparatów telefonicznych oraz w programie Platan CTI
  • Współpraca z komputerem poprzez program Platan CTI (dodatkowe funkcje telefonu na ekranie komputera):

Platan CTI - informacje o dzwoniącym, przyciski skróconego wybierania, historia połączeń
Platan CTI - informacje o dzwoniącym, przyciski skróconego wybierania,
historia połączeń, odsłuchiwanie wiadomości z poczty głosowej i wiele innych

  • Zintegrowana, wewnętrzna Poczta Głosowa
  • Rejestracja połączeń z buforem w centrali
  • Możliwość aktualizacji oprogramowania centrali (firmware update)
  • Estetyczna obudowa do powieszenia na ścianie

A do tego... wszystkie cechy nowoczesnej centrali telefonicznej:

Przykładowa organizacja ruchu telefonicznego w centrali Prima
Przykładowa organizacja ruchu telefonicznego w centrali Prima

 

Platan Prima to unikalna na skalę europejską centralka IP tej wielkości oferująca zintegrowane nagrywanie rozmów, pocztę głosową, taryfikację rozmów oraz obsługująca zarówno linie VoIP, analogowe, GSM, jak i ISDN.

Konfiguracja bazowa centrali Prima

  • 4 kanały VoIP dla połączeń miejskich i wewnętrznych
  • 2 analogowe linie miejskie
  • 6 analogowych linii wewnętrznych
  • 2 wewnętrzne porty VoIP
  • 2 uniwersalne sloty dla wyposażeń dodatkowych

Centralę w konfiguracji bazowej można wyposażyć w dowolne karty wg poniższej tabeli.
Sloty mogą pozostać nieobsadzone.  Licencje na kanały i porty VoIP są niezależne od konfiguracji.

konfiguracja
bazowa
  slot 1   slot 2
  • 4 kanały VoIP
  • 2 linie miejskie
  • 6 linii wewn.
  • 2 wewn. porty VoIP
+
  • 1 linia miejska
  • 2 linie wewn.
  • 4 linie wewn.
  • 1 ISDN (2B+D)
  • 1 karta GSM
+
  • 1 linia miejska
  • 2 linie wewn.
  • 4 linie wewn.
  • 1 ISDN (2B+D)
  • 1 karta GSM

+ do 4 licencji na kanały VoIP dla połączeń miejskich i wewnętrznych
+ do 6 licencji na wewnętrzne porty VoIP (łącznie do 8 telefonów VoIP)

Uwaga: Cena dotyczy konfiguracji bazowej (bez kart rozszerzeń)

Produkty powiązane

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl